Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

KEΪΤ ΜΟΣ "Αν έπαιρνα ηρωίνη θα ήμουν στη κοσμάρα μου"


English: British supermodel Kate Moss Portuguê...
 Kate Moss (Photo credit: Wikipedia)
Σε ξεκαθαρίσματα για τα όσα έχουν ακουστεί όλα αυτά τα χρόνια για εκείνη, περνάει μέσα από την αυτοβιογραφία της, η Κέτι Μος (Kate Moss).

Η "ντίβα" της πασαρέλας που εδώ και χρόνια "κουβαλάει" την ετικέτα της ανορεξικής. Αποφάσισε, λοιπόν, να βάλει τέλος στα διάφορα σενάρια που άρχισαν να ανθίσουν από το 1993, την περίοδο δηλαδή που μεσουρανούσε στις πασαρέλες και στα περιοδικά.

"Εάν είχα ανορεξία ή αν έπαιρνα ηρωίνη θα ήμουν στην κοσμάρα μου. Δεν αντιμετώπιζα όμως ποτέ τέτοιου είδους προβλήματα. Κι ας έλεγαν όλα αυτά για εμένα" τονίζει σε απόσπασμα του βιβλίου της, αναφερόμενη στα διάφορα δημοσιεύματα που την ήθελαν εθισμένη στα ναρκωτικά και συγκεκριμένα στην ηρωίνη.

Μιλώντας για την εξωτερική της εμφάνιση και στο τίτλο της "ανορεξικής" που της είχαν προσκολλήσει, κάνει μια αναφορά και στο πρώην Πρόεδρο των Η.Π.Α Μπιλ Κλίντον (Bill Klinton) λέγοντας:

"Πριν από χρόνια, ο Μπιλ Κλίντον είχε αναφερθεί σε εμένα και στο πόσο αδύνατη είμαι σε ένα debate του", ενώ δεν παραλείπει να ξεκαθαρίσει πως όσοι τη γνώριζαν από κοντά, ήξεραν πάντα την αλήθεια.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...